dijous, de gener 04, 2007

ELS DIMARTS SEMPRE TROBES ALGO OBERT... I ELS DIMECRES... I ELS DIJOUS... pel petit bisbe arlequinat

Ja sé que no m'heu trobat gaire a faltar, però ja he tornat!! Després d'unes setmanes en que el meu germà m'havia agafat prestat el meu ordinador, i que jo a la redacció, si de cas, no m'hi passo gaires hores; torno a la normalitat, a tenir internet i ordinador a casa, i per tant torno a honrar aquest blog amb els meus comentaris...
Hem de vendre Ronaldinho ja! Em direu oportunista i em sap greu dir-ho, perquè en el fons el xavalet em cau bé, però aquest tio ja ha entrat en la fase de pendre el pèl i per tant és moment de vendre'l i treure'n algun caleró. El curiós del cas, i sense que serveixi de precedent, és que és el mateix que va escriure ara fa uns dies el penós perruquer Pons en una revista cutre-gratuita que em va arribar a casa l'altre dia. D'acord que Ronaldinho ven molt, i fa molts gols, i assistències i el que vulgueu; però, com tots els brasilers, tres anys bons i després a viure del "cuento". Total, ens ha durat més que Ronaldo i Romario, per tant ja n'hem tret prou profit. I ens ha fet guanyar una Champions, cosa que els altres dos no ho van fer. Però si de cas, li podriem vendre a l'amic Abramovic, i que es diverteixi a la Premier amb el futbol totxo que fan a aquell país de merda.
I amb els calers de la venda de Ronaldinho, comprem un parell de jugadors amb prestigi, joves i que no hagin guanyat cap títol, com Cristiano Ronaldo. Crec que l'hem de fitxar. M'encanta aquest jugador. I pot jugar per la dreta i per l'esquerra.
I renovem a Eto'o!! Que almenys no arriba tard i marca gols, i el que és més important, fot rabiar als merengues.

Per cert, molts ja sabeu el meu odi per aquest país asquerós que és Anglaterra. Sembla que el destí em persegueix, perquè les maleïdes boles calentes de la Champions han fet que al març hi haguem de tornar. País de reprimits. inútils, desgraciats, torracollons... Cada any hi anem com a mínim un parell de vegades... Suposo que no haureu oblidat el que vam trigar en torna de Londres després del partit del Chelsea per culpa de les "desmesurades" mesures de seguretat en que tots vam haver de descalçar-nos per passar els controls i després vam estar més d'una hora dins l'avió fins que no es va enlairar. Sort que l'amic Lozano ens va amenitzar l'espera (Alfredo, fes-lo viatjar a Liverpool!!!!). I ja no parlem del canvi de moneda, de lo car que és el país, (que els que anem a dietes hi perdem calers, no com a Sofia); de lo malament que parlen l'anglès (no se'ls entén! Parlen amb la polla a la boca!!); i sobretot de lo malament que es treballa!! O no recordem la lamentable sala de premsa d'Stamford Bridge? Els pupitres estrets i lamentables del mateix camp (i si no, que li preguntin al mestre, que des de llavors viatja una productora...).
L'únic apunt positiu que li trobo a viatjar a Anfield i al bressol dels Beatles són: les guarres!! Sí senyor, l'experiència ens diu, que a un parell de cantonades de l'hotel hi trobarem un local ple de noies borratxes i catxondes disposades a alegrar-nos al nit. I no, tranquils, no dic que follem, però almenys acabaran a hòsties com les últimes vegades que hi vem anar. Un local mític, on en una mateixa nit van coincidir: Pedro Garcia, Jordi Basté i el mític Josep Vives, vestit amb americana i corbata, mentre dues guarres, vestides de colegiades i fent-se picos entre elles, ballaven arrambades a l'ex-periodista...


MISSA D'ONZE

Es prepara sopar del komando peralada. En l'últim que vam fer, ara farà un any, també al mes de gener, es va saldar amb dos positius per alcoholèmia a la plaça Lesseps. Esperem tenir més sort aquest any.
A més, en un any canvien moltes coses, i el komanda evoluciona; la convocatòria segurament, variarà respecte l'any passat. Uns venen... d'altres s'en van...

BENEDICCIÓ

És curiós el que passa a la sala de premsa del camp nou. Segurament, és de les sales de premsa del món, en que cada dia hi ha més periodistes. Bàsicament perquè a Itàlia o Anglaterra, la cosa funciona diferent, i no parla un o dos jugadors d'un mateix club cada dia. A can Barça sí, igual que al Bernabeu. Això fa que hi hagi una mitjana d'una trentena de periodistes diaris. Per què sempre preguntem els mateixos? Algú podria intentar ser una mica més professional i no només venir a escoltar o a gravar? No et dic que preguntin cada dia... Però tampoc és plan que portin mesos i mesos venint (altres anys) i no hagin fet mai cap pregunta!!!
D'aquest tema en seguirem parlant... Amb noms i mitjans!!!!

RACÓ ARLEQUINAT

Sí, sé que estàveu patint per saber com li anava al Sabadell... Tranquils, tinc bones notícies!! L'hem deixat co-líder aquestes festes nadalenques empatat amb el Reus!! Aquest diumenge a Premià, a les dotze, assolirem el liderat en solitari!!! El play-off és nostre!!!

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Em sembla bé la teoria de vendre Ronaldinho, sobretot perquè ens treuríem de sobre l'impostor del germà. Però si Ronaldinho et fa un partidàs contra el Madrid i et guanya el partit, li perdonaràs que hagi arribat un dia tard? perquè hi ha un munt de jugadors mediocres que són super disciplinats...

Confirmo la meva presència al sopar

La bruixa

Anònim ha dit...

Aquesta teòria està molt bé, si no fos perquè ja no fa bons partits quan se'l necessita: al Bernabeu no va fer res, i a la final de Japó tampoc. Va fer un gol de xilena contra el Villareal, a l'últim minut i quan ja anaven 3-0. Així també m'atraveixo a provar-ho jo...

També em confirmo pel sopar!

Bisbe

Anònim ha dit...

A dia 4 de gener, pots assegurar que no hi serà en els moments importants de la temporada? Què ets, un visionari?

I no em parlis del mundialet, que ens està bé per haver inflat aquesta competició de merda com si fos el títol de la història

General Fórceps ha dit...

Jo també confirmo assitència al sopar.

Tinc el carnet retirat, per lo qual m'és igual si els Gossos de Sauron me'l volen fotre.

Agrairía més detalls sobre el local de lesbo-meuques londinenc.

Sobre el germà del representant Assis, avans de vendre´l li fotría un petit explosiu al menisc, no sigui que ens la foti en el futur.

Anònim ha dit...

Els periodistes encara no us heu assabentat que el jugador que marca les diferencies de veritat al Barça i ha estat el decisiu per guanyar els titols és l'Eto'o, no en Ronaldinho.

La fam d'aquest tio fa que jugui el 95% de partits a un nivell espectacular.

Ronie fa virgueries, però per la seva mala vida no és el jugador de la seva primera temporada ni ho serà mai. Es absolutament genial i té moments orgàsmics, pero intermitent.

Quan es recordi aquest equip com "el Barça de Ronaldinho" es farà una injusticia acollonant. Aquest Barça es com el Milan de Van Basten, Gullit i Rijkaard. Per mi és el Barça de Rijkaard, Eto'o i Ronaldinho.

Per cert, ¿es confirma que Belletti festeja amb una de les noies Arús?

El Confident

Anònim ha dit...

confident, no encertes ni una...

Alfi ha dit...

Jo també confirmo l'assistencia al sopar...

I també agrairia dades sobre el local esmentat.

El problema al Barça es que afronta (es a dir, posa collons) a la venta de Ronaldinho. En cas de fer una temporadeta com la que porta, jo també el vendria. Pero ojo, no oblideu que l'objectiu de tot dirigent es fer el possible per no caure del càrrec, enlloc de fer el possible pel millor del club.

Així doncs, qui assumeix la responsabilitat de la venta??.

I sobretot...els calers de la venta del crack els seguim confiant a Txiqui???

Anònim ha dit...

si no t'agrada Anglaterra és que no en tens ni puta idea de res, xato

Anònim ha dit...

molt bé confident. un puto crack. clar, els periodistes no tenen ni idea de la veritat absoluta que només un ésser superior i de ment privilegiada com tu són capaços d'albirar.

que content estic que algú d'aquesta talla intel.lectual es digni a premiar-nos amb comentaris al nostre humil blog.

quin món de freakis, cagon l'hostia!.

Anònim ha dit...

No suporto els comentaris de l'estil "vosaltres, els periodistes..." Ja en tenim prou amb un Espadaler pel món.

Anònim ha dit...

que rapid oblides que l'any passat qui va arribar tard va ser Eto'o per escaquejarse de la merda de partit a Zamora...

L'alcalde