dissabte, de març 03, 2007

CRÒNIQUES DES DE LIVERPOOL… per la bruixa d’or

Sí, cansalader, el meu cap de cartell és Miki Roqué i n’estic molt orgullosa. És un tiu encantador, a qui li fa il·lusió que els periodistes s’interessin per la seva vida a Liverpool i que no posa cara de fàstic perquè sempre li preguntin pel mateix. Tant de bo no s’espatlli.

Avui un dels craquets espanyols d’aquest Liverpool, no revelaré el seu nom –el podeu endevinar tot solets--, m’ha dit que no em podia respondre dos preguntes perquè està lesionat. Li he llegit mínim dues entrevistes durant aquesta lesió, però es veu que des del partit d’anada ha decidit que ja no parla perquè està lesionat.

En fi, a partir d’ara sóc fan incondicional de Miki Roqué. Un jovenet de 18 anys en el qual tot Tremp hi té dipositada molta confiança amb l'esperança que pugui desbancar la popularitat de la veïna La Pobla des que Puyol va pujar al primer equip del Barça. Gratacós ja triga a trucar-lo per al paripé del nadal. Un detall, a la pàgina web oficial del Liverpool, al costat de nacionalitat: Tremp, Catalonia. Sacarina, veus? no estàs sol... Roqué ja té un nou amic.

He arribat a Liverpool fa exactament 12 hores, però no us puc explicar res de la ciutat. He arribat, he vist l’aparcament de Melwood, la sala de premsa i res més. Des de llavors, amb una pausa per entrevistar Miki Roqué, tancada a l’habitació. Per què? Us preguntareu. Primer de tot, perquè sóc una gran professional i tenia feina, però un cop finalitzada la dura jornada laboral, la raó de força major que m’obliga a romandre aquí amb vosaltres és que estic en un molt bon hotel que només té un petit inconvenient, està a 13 quilòmetres de Liverpool. A l’esquerra, res; a la dreta, res; al davant, res; al darrera, res. Un hotel enmig del no res. Això del room service és trist, molt trist.

POCIONS I BEURATGES DIVERSOS

La brometa de l’enquesta ha estat bé, ja podeu posar-ne una altra. I no traieu cap mena de conclusió perquè els resultats estan del tot adulterats, la cocacoles va canviant d’ordinador i fa 6 vots diaris per la mateixa opció.

Mira, ara us proposaré una nova enquesta mentre escolto la música que m’arriba des de la sala de sota (estic al primer pis i resulta que fan casaments, nit animada la meva...)

Qui ha estat el periodista mediàtic del mes?

a) el cansalader
b) el de la tensió sexual no resolta
c) el tiu aquest que va d’agre de Rac1

COP D’ESCOMBRA

Barça-Athletic de Bilbao. Victòria aclaparadora. Torna l’eufòria, tornem a tenir equip. Zona mixta: Iniesta, Thuram i Gio. Quan perden, perquè perden. Quan guanyen, perquè guanyen.

Rebo una trucada de Sevilla. Notícia de darrera hora, el bisbe té nòvia.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Tranqui, bruix, ho superaràs aviat. Jo a Londres estava a 15 kms de la civilització. No buidis el minibar!

Anònim ha dit...

Bruixa apunta't al casament que aquells encara ni s'enteraran que ets una infiltrada jejejeje
Encara series la reina de la pista i de la nit jejjeje

Anònim ha dit...

Estimada bruixa:
Sento dir-te que les informacions al voltant de la meva nòvia són totalment falses. Una maniobra més de l'alcalde per separar-nos. Tranquila, segueixo només tenint ulls per tu i esperant el dia que t'adonis que sóc el príncep blau que tant esperes.
Pel que fa a la Cocacoles, lamentable la seva campanya pro-Bassas... suposo que vol per tu aquell noi que ella mai podrà tenir... Un noi que li faci cas...
Pel que fa a les teves vacances de Liverpool, per molt que ens venguis la moto, sabem que tard o d'hora acabaràs de compres per la ciutat dels Beatles, no tens remei...
Atentament, el teu estimat Bisbe.