dimarts, d’octubre 03, 2006

NATASHA, A MI TAMBÉ EM VAN SEGRESTAR Pel futur alcalde de Laxe

No ha estat una setmana fàcil pels que cobrim cada dia la informació del Barça. Dimecres a Bremen se'ns va trencar Samuel Eto'o i això va provocar una cadena de 'shows' lamentables per part del club blaugrana. La mateixa setmana en la que la familia reial del pais vei donava exemple de modernitat i de saber adaptar-se a les noves tecnologies, informant del embaràs de la nostra ex companya per SMS, a Ciutat Badia jugaven a amagar totes les dades possibles sobre la lesió de Samuel Eto'o.
Al camp ja va ser difícil tenir informació sobre el que hi havia passat, sort vem tenir que el responsable del RACC va aprofitar que amb el seu xandall del Barça semblava un més del cos tècnic i va seguir el partit des de la gespa. Aixó ens va permetre saber, abans de que acabés el partit, que el que tenia afectat Eto'o era el menisc. A partir d'aqui, el mateix diagnóstic del doctor Moliné confirmat per Ciutat Badia i mitja hora d'espera. Silenci per part de Rijkaard, pronóstic equivocat per part d'Unzué i un "jo em faig el boig" per part d'Eusebio. Passen les onze de la nit i seguim sense saber qué li passa a Eto'o. Finalment apareix el doctor Pruna i confirma el diagnòstic.
A partir d'aqui comença un altre show. Eto'o, amb un gelat a les mans, parla amb totes les ràdios, excepte amb els que no viatjen amb l'equip perque no serveix de res fins que serveix, com l'altre dia. Peró des del Barça començen la caça de bruixe per evitar que la premsa conegui on i quan se li faràn les proves al davanter. Bronques als periodistes per parlar amb Pruna, corredisses, converses amb Pruna, Ciutat Badia i els responsables de seguretat. Tot per muntar l'operatiu i poder evitar el plano d'Eto'0 entrant a l'hospital. Finalment es decideix segrestar a la premsa, no obrir la porta del darrera de l'avió fins que la jardinera que porta als jugadors no es posa en marxa i així evitem que ningú tingui cap més imatge del jugador amb les crosses. És curiós que al Camp Nou es demanin plantes per xorrades i el dia que ens segresten a dins un avió, ningú digui res i tots ho acceptem resignats. Per un moment ens vem sentir com Natasha, tot i que només van ser deu minuts i no ens van portar a esquiar.
Dit això, volia fer un apunt respecte a la situació actual dels inalàmbrics. Als partits europeus el club ens abandona a la nostra sort per la grada i no ajuda a tribar una solució, però ara resulta que també ens volen complicar les coses als partits de Lliga. El dia que demanes ajuda i que el club et diu que tranquil et trobes a dos càmeres de Barça TV -que cony fan una al costat de l'altre?- tapant la vista als inalàmbrics, però el que és més greu, putejant fins i tot als redactors de la tele del club. I per si érem pocs, el tiu de la tele de Valencia també es fica al mig i ningú li diu res. Aviso que al proper partit em portaré la cadireta d'anar a pescar i em posaré a primera fila. I no és broma.

CIUTAT BADIA
Curiosa la concepció de Ciutat Badia que té Laporta. El president va fer un show a l'avió al tornar de Bremen, va reconèixer davant la premsa que si esperaven que el director de comunicació vingués a parlar amb ells podien esperar sentats i després va demostrar que Carlos Latre pot tenir competència amb una brillant interpretació d'un membre de Ciutat Badia. De qui? S'admeten apostes, tampoc són tants... O si?

SWEET HOME PERALADA
Avui no rajaré, simplement vull dir que el café Antzoki o com es digui de Bilbao, és un local fantàstic, amb una selecció musical de puta mare i uns cubates tremendos. La taja va ser espectacular, l'esmorzar criminal (no sé com estic viu) i la companyia inmillorable.

P.D.: Cansalader, que et passa que no escrius? Les tensions sexuals no resoltes poden amb tu? Les teves frustracions amb la bruixa et deixen sense idees? Dóna la cara...

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Si li fots una mica de cansalda de ben segur que Salsa Rosa et comparà l'història de "Sequestrados en Ciutat Badia". Quan dic cansalada em refereixo a abusos sexuals, doncs la resta és verdader...

Anònim ha dit...

No he entès la part que el director de comunicació no vindria a parlar amb vosaltres.
I no et permeto que em rajis per escriure tard, tu que vas tant cansat i escrius quan et surt dels collons. Per cert, quan el Sacarina acabi d'instalar el bidet deixarà de fer breus.

CaRnsalader

Anònim ha dit...

jo escric tard perque tinc feina i surto de nit, tu que no fas ni una cosa ni l'altre podries ser més puntual
Per cert, m'agrada lo de Salsa Rosa...

L'alcalde

Anònim ha dit...

Quí diu que no hi ha abusos sexuals en els viatges del barça? Sempre hi ha algun idiota que et dona pel cul, començant per la agència de viatges

Anònim ha dit...

On són el caRnsalader i el Bisbe???

Anònim ha dit...

el bisbe camí d'argentina, em temo que aquesta setmana no tindrem article...

Anònim ha dit...

Molt bé, molt bé el del comentari de l'agencia de viatges. Esta clar que sortiré a defensar-la perque em toca d'aprop, però més que res, perque em fa rabia que la gent sigui tan curta. Si tanquen la porta de darrera de l'avio no és l'agencia de viatges la que ho demana! Quan n'apendreu que no tot es culpa del RACC?
Coca-coles!

Anònim ha dit...

Coca Coles, quan entenguis que un contracte no et fa esclau començaràs a demanar altres coses. Que jo sàpigui el RACC no és teu. admet crítiques. I per cert, a quí cony l'importa la porta de darrera de l'avió

Anònim ha dit...

ningu ha acusat al racc de res, en tot cas al club!!! cocacoles, a veure si ens fixem!!

L'alcalde

Anònim ha dit...

Buf.. Efectivament el Racc no és meu, només faltaria... Admeto les critiques justes, les que no son justes em fan rabia.
Ah, i alcalde, fixa't una mica més amunt en els comentaris i veuràs com es fiquen amb l'agencia de viatges.

Anònim ha dit...

pensava que ho deies per el meu article i no pel comentari, perdó...
tu saps que jo seré fidel al racc fins a l'ultim dia...