divendres, de setembre 22, 2006

Dijous surto i divendres també (amb crisi creativa)... pel Sacarina.

Tema Eto’o. Crisi creativa. Tota la setmana que penso la manera d’escriure un article per al rajarxrajar i no encertava a trobar les paraules exactes. Fins que divendres vaig veure la llum. Firmo al 100% tot el que ha escrit la bruixa sobre el cas. Només vull afegir un parell de coses.
1) quan vaig decidir-me per aquesta feina ningú em va avisar que no es podien fer preguntes que no agradessin l’entrevistat. Ningú em va avisar que els entrevistats tenen carta blanca per ser maleducats i marxar quan se’ls recorda que el gol que han fet, bé, doncs... potser ha estat una mica de xurro. Si és això el que hem de fer, el millor ens que tots plegats ens comprem unes genolleres i comencem les felatios mentre als nostres mitjans sóna cant gregorià.
2) Artur Mas es pot dedicar, només, a guanyar eleccions, si us plau?

Dit això, segueixo parlant de la bruixa. Quina gran teoria la seva sobre les traïcions! Quin gran domini de la matèria. Ho he pogut comprovar aquesta mateixa setmana amb el seu article al rajarxrajar. Per cert, ja que ha sortit a la llum la identitat de la hacker, per mi es pot convertir en firma habitual. Els diumenges estan lliures.

Tallat sense sucre.


Semblaré l’Advocat defensor i és raríssim que un ateu com jo, el sacarina, defensi a Benet XVI. Però estic tip de les imatges de ciutats islàmiques amb masses de penya manifestant-se contra la nova pressumpta ofensa contra l’Islam, el Coran o el Déu que els va parir. Ara els molesten unes caricaturetes d’un diari danès, ara el discurs erudit del Papa a una universitat alemanya... Que n'aprenguin dels cristians. Fa temps que em cago Déu i en el Papa i ningú em talla la llengua. De moment.

Gintonic de Bombay

Indignació amb l’actitud del CaRnsalader de Gràcia. Gran article aquesta setmana però fluix, molt fluix el seu paper el dimarts a la nit. El Comando es va reunir i l’única absència era la del rei dels dimarts (perquè sempre escrius els dimarts).

2 comentaris:

Anònim ha dit...

podeu explicar qui és el haker?

Anònim ha dit...

en aquest cas la hacker...
que se manifieste...