dimecres, de setembre 20, 2006

PER UNA VEGADA... pel cansalader de Gràcia

Sí. Només serà aquesta vegada. Però haig d’estar d’acord amb l’alcalde. És lamentablement provincià que assaltem un futbolista camerunès (no oblidem aquest detall) que surt putejat d’un partit en què l’han escalfat i l’han insultat com si fos un mico, i li recriminem que no entengui una pregunta en català. I si no la vol entendre, igual. Pitjor per ell. No pot ser que fem una qüestió d’estat en un país on, lamentablement, encara hi ha jutges, metges, mites-que-porten-trenta-anys-aquí i una llarga corrua d’etcèteres i professions que se suposen força més elevades intel·lectualment que la dels retrògrads futbolistes però que ni parlen ni entenen el català. Com diu l’alcalde, potser a la casa gran necessiten provocar un conflicte amb un futbolista perquè els vagi a veure.

Tema 2: Vull desfilar a la passarel·la Cibeles. La meva massa corporal és de 29’3. Si, bruixa, és una passada, però tu aviat hi arribaràs. En tot cas, suposo que això em dóna dret a desfilar a Madrid. O no? Perquè les noietes seques que no arriben a 19 són un pèssim exemple per la salut, però jo en canvi seria un mirall excel·lent. M’hi pixo i m’hi cago. Però és que el retard mental de la població ha arribat a extrems tan elevats que tots el que veuen una lamentable model esquelètica l’han de convertir en una referència perillosa? De veritat que no ho entenc. Menció especial per Ágata Ruiz de la Prada, que no toca vores des que li han impugnat la piscineta que té a Mallorca amb l’ínclit Pedro J: “No se puede esperar que las modelos lo entiendan. No son intelectuales”.

L’ALMAX
Romário. És el meu ídol. Juga al Miami de la SEGONA DIVISIÓ de la lliga dels ESTATS UNITS. Quina pena que el millor jugador que he vist al Camp Nou s’arrossegui d’aquesta manera. Diuen que vol arribar als 1.000 gols i a mi em sembla que el que vol és trincar encara més pasta. Però el millor és que, com ja l’han eliminat de la Lliga americana, ara se’n va a jugar 4 partits amb l’Adelaida australià. Bisbe, d’aquí a un mes, si pagueu bé, el tens a Sabadell.

MÉS BACARDI
Quan escric aquestes línies, el sectari cap suprem de l’alcalde ens parla des de Barcelona per entrevistar tres futbolistes aeris com la toia, el germaníssim i un cadell badaloní. No tinc res a rajar, només constato que els deuen sortir barats els bitllets d’avió. El que sí em té indignat són els 22 milions d’euros que el Barça llança aquesta temporada a les escombraries del futbol aeri. I la primera al front: el germaníssim es pixa a la cara d’Ivanovic i el FCnBa perd de 20 contra un equip de poble. Això sí que és solidaritat, i no UNICEF.

AFTER HOUR
La bruixa porta tota la setmana agafant apunts per intentar rebatre les meves acusacions de la setmana passada atacant-me professionalment. Sí, Ronaldinho al PSG feia pena. Insisteixo. però t'estimo igual perquè almenys tu em plantes cara, no com la Maribel o l'advocat. Ara ja no escriu ni el sacarina. Estàs liat insultant Ronaldinho? Aquest em sembla que no us vindrà.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Si no m'equivoco aquest és un blog per rajar, amic caRnsalader. La bruixa ja ha deixat escrit que ets el nen mimat del teu jefe i ara veig que vols mantenir aquest estatuts. Com que saps que llegeix aquest blog, rajes perquè ho vegi. lamentable.

Anònim ha dit...

qui es el cadell badaloní?

Anònim ha dit...

ricky rubio