dimarts, de setembre 05, 2006

EL DIMARTS SEMPRE TROBES ALGO OBERT......pel petit bisbe arlequinat

Escric aquestes línies mentre estic a casa, al meu petit però entrenyable piset, tot mirant la farsa lamentable de la final de Copa Catalunya, no ho oblidem, de l'any passat. Prou ja de federació catalana mani qui mani. Ni Roure ni Roche. Com es pot ser tan patètic?? Un partit descafeïnat, fora de lloc, que no interessa a ningú... Ni als gironins que amb prou feines s'hi han acostat uns milers d'aficionats a Montilivi... Prou ja d'aquesta copa. Eliminem-la, o que la juguin els equips que no estan a primera. El Sabadell estaria orgullós de guanyar-la i segur que qualsevol equip modest català també. Prou si us plau.

I de pas, prou ja de seleccions catalanes. Jo hi estic a favor, que consti. Però de tenir-les de veritat, no que ens contentin amb una merda de partit per Nadal, amb seleccions sudaques, que no tenen cap interès. Un cop has jugat amb Brasil, ja no cal jugar més, si no és ja en partit oficial. Perquè els bolos de Nadal s'han convertit en partidets de les diferents comunitats autònomes. Perquè el mateix dia que deixen jugar a Catalunya, que en teoria és una reivindicació i no sé quantes tonteries, juga la selecció d'Andalúsia i tan feliços.
I ara parlen del Catalunya - Euskadi... Ohhh, què bonic!! Dues nacions jugant juntes!! M'hi pixo. Segurament jugaran el 8 d'octubre, on Puyol i Xavi estaran jugant amb la selecció espanyola, i des de Madrid riuran: "mientras Espanya juega competición oficial para clasificarse para la Eurocopa que estos matados jueguen amistosos...". Som patètics.

Tornant a la Catalunya Cup (ja no es diu així, no? No va funcionar i es torna a dir com sempre...). Estic mirant el partit tot escoltant Rac1. D'acord. El partit és un tortell com fa temps que no es veia. Però cal que surti la cabra a comentar? Reconec que començar a cantar sintonies de sèries i dibuixos de la meva infància, m'ha agradat i m'ha portat grans records. Però tampoc caldria abusar de bromes internes, que no entenc ni jo a vegades tot i ser del gremi; el pobre cansalader és l'únic que intenta parlar de futbol i a vegades fins i tot a de demanar disculpes per interrompre les tonteries... Per problemes professionals no puc escoltar-los mai, i un dia que ho escolto em surt la cabra!!!
Cansalader: gran moment el del mòbil i el doctor Slump!!! Per això tants anys de carrera!!!!

I si acaba guanyant l'Espanyol (queden 20 minuts), millor. Així es pensaran que són bons i que tenen opcions de no baixar. Aquest any per fi els pericos tornaran on es mereixen.

MISSA D'ONZE

Els complidors del comando pendran mesures dràstiques i passaran a l'expulsió d'aquells membres que no compleixen amb les seves obligacions escripturals.
Cansalader, tranquil, tot just és la primera setmana de la segona temporada del blog. Les rajades aniran gradualment en augment. No cal cremar totes les naus el primer dia.

BENEDICCIÓ

M'entero que la bruixa torna a la feina, i el primer que fa és el mateix que abans d'agafar vacances: marxar a Nova York. Molt bé!!! És la més llesta de la redacció. Felicitats. Però vigila, estalvia que d'aquí poc has d'anar a Londres i ja saps que faràs moltes compres, i hem de pagar un pis. Perquè tots sabem que d'entrevistes a Londres, res de res. Si l'any passat se't va negar Del Horno, impossible pensar en un Shevshenko...

ARLEQUINATS

Aquest any us mantindré informats de totes les peripècies de l'estimat i històric Centre d'Esports Sabadell. De fet, en molts desplaçaments ja aconseguim que bona part de les converses es monopolitzin parlant de les aventures i desventures d'aquest club. En aquest blog, seguirem l'ascens del Sabadell a la segona divisió B. En la primera jornada a Tercera Divisió, vam guanyar al Mataró 1 a 0 amb gol del gran Ivan Vilanova. Aquest diumenge tots a Castelldefels a les 12h!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Tu que cridaves "Mora, al ataque", ara trempes amb Ramon Moya. Penós!