dissabte, de gener 28, 2006



ODIO ELS PUTOS DIVENDRES Pel futur alcalde de Laxe

Començaré demanant disculpes pel fet de que el meu article aparegui avui dissabte i no ho fes ahir divendres quan tocava. Sóc conscient de les rajades que aquest retràs ha provocat sobre la meva persona, però la culpa no ha estat meva. Donat el meu desplaçament a la sempre amable ciutat de Saragossa vaig decidir escruire l'article divendres a la tarda, ja que la meva cita amb la nit 'maña' era ineludible.
Però no comptava amb el fet de viure a un pais tercermundista, on cauen quatre gotes i dos floquets de nou i arriba el caos. Els amics de Fecsa o els d'Endesa, perque un ja no sap qui és qui, van deixarme sense llum tota la tarda. A mi i a mig barri del Guinardó. Per tant, l'ordinador va deixar de funcionar i vaig estar esperant pacientment per veure si tornava la llum i podia fer la raja corresponent. Però van passar les hores i aquests ineptes no eran capaços d'arreglar l'averia. Finalment vaig dessistir i vaig posposar el meu article fins avui. El que encara no entenc és que cada cop que hi ha una tormenta bèstia a Barcelona o una nevada important, ens agafa despistats i tothom ho justifica amb l'excusa de que no estem preparats. Si sempre passa, perque no es fa una miqueta de previsió? Perquè aquests de Fecsa i/o Endesa pensen més en Opas i en la Borsa que en el bon funcionament de les coses? A l'hora de reclamar una factura o de tocar els collons si que són ràpids i no fallen mai. Perdó per la brevetat i la pobresa de la meva rajada d'avui, però la ressaca i l'inminent viatge a Mallorca no em permeten fer gaire més. La setmana que ve tornarem a fer les coses com Déu mana.

CIUTAT BADIA
Com a tots els 'culebrots', a Ciutat Badia hi han bons i dolents i noticies de tot tipus. En el capítol d'aquesta setmana, hem de celebrar que la becària del departament de comunicació del Barça ha renovat la seva beca i seguirà al club quatre mesos més. Per un cop a la vida, Badia & company ens donen una alegria. Ara només faltas que la fitxin quan acabi la beca i si per fer-ho han de fotre fora algun dels inutils del departament que no fan res, em venen diversos noms al cap...

SWEET HOME PERALADA
Hem d'acabar amb la farsa de Henrik Larsson. Que ha fet al Barça aquest senyor? No parla, no dona entrevistes, no surt a la sala de premsa i per saber que fa a la vida hem d'estar pendents del Afton Bladet. Això si, cada cop que surt a escalfar o a jugar, el Camp Nou embogeix. La gent ha de saber que és un impostor i que va ser un gran jugador, però està més acabat que jo... Canviar el que pensa la gent sobre aquest home està a les nostres mans...