diumenge, de febrer 19, 2006

DIUMENGE ÉS EL DIA DEL SENYOR
Per l'advocat defensor...

No buscaré excuses, donaré explicacions. La meva absència en aquest blog la setmana passada la va provocar un estat gripós que em va impedir treballar durant dos dies i em va empresonar a casa meva durant tot el cap de setmana. La grip aviària ha arribat a l'estat i possiblement abans de manifestar-se en l'ànec navarrès em va fer una visita. Per sort, he pogut demostrar que no és mortal en els humans...

En aquestes dues setmanes ha aparegut en més d'una ocasió, i no precisament per quedar ben parat, un famós departament de comunicació. Estic dacord que el funcionament del departament més nombrós del futbol continental comet errors i que el seu funcionament és millorable. Però pel que jo se, i tampoc és que sigui gaire, no és responsabilitat d'aquest departament les noves normes que limiten els nostres moviments com si fossin delinqüents de la model a la 3ª galeria. Si ara se'ns prohibeix passar per on passen els turistes amb tota tranquilitat per no molestar els futbolistes és per iniciativa d'un ex mosso d'esquadra que està al capdavant d'un altre departament. Comunicació podria haver-se mullat per una vegada en defensa del gremi però la idea, segons tinc entès, no és de Badia en aquesta ocasió. Proposo que un dels lectors més fidels d'aquest blog doni una explicació convincent i també que fem una colecta, comprem un ticket de visita del Camp Nou i ens fem passar per turistes perquè ningú ens impedeixi trepitjar la zona noble de l'estadi.

Aquesta pròxima matinada es juga un dels partits més absurds i avorrits de la temporada al món del bàsquet. Un partit de la leb té més sentit que l'exhibició de 'saltinbanquis' que és cada any l'all star. Però aquest any jugarà aquest simulacre de partit Pau Gasol. Potser no és el tio més espectacular i només es dedica a fer números en els primers minuts de partit però aquest cabró és molt bo. A més, ja ho apuntava el Cansalader, és de l'Espanyol i això l'honora...

Perquè posar-se al costat del més feble té sempre mèrit. Hi esteu dacord? Per què se li té aquesta mania a l'Espanyol? L'Espanyol pot tenir quatre brètols que cridin alguna bestiesa (hi són a tot arreu), o pot tenir un president gangòs (que dóna molt més joc que la majoria de presidents de primera inclós el de l'altre club de la ciutat), pot haver algun ressentit o el que es vulgui, però és un club entranyable i és un club català, amb menys gent al darrera però amb dret a existir i amb dret a guanyar la Copa... Ja ho estic veient, 6 anys després l'Espanyol torna a ser campió...

Estic dacord que si Puyol no haguès estat futbolista li hauria agradat ser actor. De fet en cada derrota del Barça ens demostra les seves actituds fent veure que és a l'únic a qui afecten les derrotes i aixecant els braços demanant explicacions en una gran demostració de companyerisme. Però tot i la vocació de superheroi del capità no crec que tot sigui una comèdia per fer-se la víctima. Sembla ser que té un bony al genoll... Proposo que ens fixem en algun entrenament (ell sempre s'entrena en pantaló curt, plogui, nevi o faci un fred de collons) i així podrem descosbrir la veritat. De moment, confio en que la famosa tendinitis existeix de veritat i no és cap maniobra 'breaveheartiana'.

OPOSICIONS A LA FISCALIA

Des d'aquí torno a donar tot el meu suport a la iniciativa de l'alcalde de fer el buit a una de les farses més importants del futbol en els últims anys. De nom, Henrik; de cognom, Larsson; i de sobrenom, 'Henke'. És veritat que té bons números i fa gols (sempre important per un davanter) però aquest cabró a part de ser un prepotent maleducat és que és molt dolent. Algú em pot indicar alguna aportació al joc col.lectiu de l'equip a part d'un mal control que va permetre a Ronaldinho fer un gol contra el Sevilla? Larsson té dret a parlar per qui vulgui, tot i que alguna deferència per la gent que informa als tios que, no se sap ben bé perquè, et veneren no estaria malament... El pitjor de Larsson és que és molt dolent. Ho dic ara. A veure quants minuts i com és de decisiu en l'eliminatòria contra el Chelsea? Qui vulgui es pot jugar un sopar...

ACUSACIÓ PARTICULAR

Tinc dos dubtes. El primer: què significa la foto de javi, bea (ya es mujer) i companyia? És un record més que ens situa a l'època del 12 a 1 a Malta amb Gordillo com a carriler?
El segon dubte és qui va dir allò de "una cosa és a qui em follo i una altra a qui em vull follar". Per ordre cronològic. El Cansalader viu des de fa un temps en un estat d'enamorament permanent empalagós. Descartat. El bisbe...Ho deixarem per al final. La bruixa a part de bruixa és una princesa i les princeses no diuen aquestes vulgaritats. L'enamorament del Sacarina no és empalagós però està consolidat i no l'imagino deixant anar una frase d'aquesta calanya. L'Alcalde és qui llença el repte i per tant queda fora de concurs tot i que, a priori, seria un dels favorits. La Matilde/Maribel està feliçment casada i viu en parella fa uns mesos. La vulgaritat d'algun dels seus comentaris li donaria possibilitats però mai ha arribat a aquests extrems. Jo no recordo haver pronunciat aquesta frase (que no ho recordi no vol dir que no l'hagi dit). Per tant, la conclusió és que el Bisbe s'està follant algú però li agradaria follar-se a una altra... Com està l'Esglèsia...

1 comentari:

Anònim ha dit...

la meva aposta per l'autor/a del a frase és Anna Cordovilla parlant de.... no ho diré, no ho diré