dissabte, de febrer 11, 2006

SÁBADO, SABADETE, per Maribel, alias Matilde

Abans de res, m’agradaria sabre saber perquè bisbe i alcalde no han penjat les seus articles. I que no em vinguin amb problemes informàtics perquè jo estic sense ordinador i ja us explicaré algun dia les peripècies que haig de fer per col•locar la rajada cada dissabte.

Bé, el fet és que sento haver d’escriure l’article depressa i malament pero se m’acaba la mitja hora de connexió a internet que et cedeixen a la bilbioteca i hi ha una cua de collons. Simplement felicitar al precursor de la zona mixta setmanal per què escolta’m, ha estat un èxit que t’hi cagues. Encara me’n recordo, un dia, dinant amb una de les recents incorporacions del departament de premsa del club: “la meva prioritat serà la de reeducar als jugadors pel que fa a l’atenció al mitjans” El problema és que primer hauria de començar per reeducar-se a ell mateix. Jo no sé si està mal follat o què li passa. Però en fi, al que anàvem. Que el fantàstic invent de la zona mixta ja es veia que estava destinat afracassar. Primer, i el més important, per què els jugadors són els primers que es passen pel forro haver de sortir a parlar, segon, per què nosaltres tampoc hi contrubuïm gaire, ja que si habitualment ja som tres cents mil periodistes un dia normal d’entrenament, doncs, quan tocava zona mixta ens multiplicàvem per dos, i al final un jugador s’havia d’aturar cinquanta vegades per tots volíem fer coses indivudiuals. I després, una altra cosa, al final et plantaves amb el minidisc a reventar de tracks, i amb res interessant per vendre. El que més fotia però és que alguns jugadors a la zona de ràdios deien una cosa i a la de teles una altra, i ja ni t’explico a la de premsa escrita. En definitiva, un caos, que sincerament me’n alegro que hagi desaparegut.

GATILLAZO

Resulta que han detingut a uns marroquís que treballaven de vigilants als vestidors del FCBarcelona per estar involucrats en una xarxa de falsificació de carnets de conduïr per a immigrants. Des de que van fer fora el cunyat això és un desatre...

L’ORGASME

El que va passar dimecres va ser molt gran. A Sergio Ramos li queden menys costelles que a la Obregón. Visca la Pilarica!