dijous, de març 16, 2006

DIJOUS SURTO
...pel Sacarina.

Estimats amics i apreciats lectors. El meu article d’avui és el meu testament. A la meva pròxima reencarnació em demano ser un granger de Texas. Si us plau, si algú de vosaltres està bé amb Déu (el Bisbe té números) feu-li saber. Vull ser del Partit Republicà, votar un retrassat mental com George Bush sense que la meva consciència se suicidi i fotre’m fins al cul de “perritos calientes” i cervesa mentre miro la SuperBowl. Em veig a mi mateix com a soci actiu de l’Associació Nacional del Rifle. Els diumenges, després de missa, reclamaré que els Marines eliminin del mapa Iran o Iraq o qualsevol país de merda sense jo tenir ni puta idea d’on ubicar el país en qüestió. Ah! i que electrocutin sense judici, si cal, al primer matat que s’atreveixi a entrar a robar al meu ranxo.

És que estic esgotat d’aquesta trista existència que em porta de derrota en derrota per aquests móns de Déu. Estic desgastat d’estar sempre a la resistència i no guanyar mai. Que no volies guerra a l’Iraq? Tomahawks al canto.Que a Miami ens reconeixen la selecció nacional d’hoquei patins i a Macao guanyem el Mundial? Cap problema, a Fresno ens enculen sense vaselina. Estatut? Zapatero Manostijeras i el seu amiguet Mas ens la tornen a clavar. Estic tip de perdre.

Només el Barça m’ha donat alguna alegria efímera. Però això s’acaba. No només perquè el Barça tornarà a perdre en algun moment. Es que no em deixaran ni el dret a expressar-me a l’Estadi perquè ara el govern dels espanyols estudia eliminar els símbols inconstitucionals als camps de futbol. Ingenu de mi, de seguida he pensat que anirien a per les banderes espanyoles amb pollastre que es veuen a Montjuic, al Bernabeu o a Burgos. Però no!. Resulta que el problema són les estelades del Camp Nou. Total, que posaran un exèrcit d’stewarts per controlar que no hi hagi cap símbol irregular. Com l’exèrcit d’stewarts que perseguia fumadors a Stanford Bridge.

Un granger de Texas no té aquests problemes. Si us plau, tingueu pietat de mi.
Amen.

Tallat sense Sucre.

Hi torno amb l’Espanyol. Són a la final de la Copa, si, però han tornat a demostrar el nivell de patetisme que són capaços de tenir. No n’hi havia prou amb l’espectacle informàtic que van donar a la Junta d’Accionistes. Ahir es reuneixen 1000 pericos en una sala per veure el partit per televisió i... què passa?.... no fundiona la tele. Grandiós.

Gintonic de Bombay.

Pregunta. Quin integrant del Comando té una fotografia a casa seva vestit amb la samarreta oficial de la selecció espanyola de futbol?

2 comentaris:

Comando Peralada ha dit...

La resposta és: l'alcalde. I la pregunta és: la samarreta era de Gordillo?

Anònim ha dit...

la samarreta era d'abelardo colla de fills de puta, me la vaig posar de broma mentre esperava per fer un reportatge i el puntí em va fer la foto, pero no la tinc a casa, tenia una impressió lamentable que ja ha estat destruida!