divendres, de març 31, 2006

ODIO ELS PUTOS DIVENDRES, pel futur alcalde de Laxe

Avui parlaré per última vegada del 'affaire' Ginés. Això s'ha convertit prácticament en un monogràfic sobre aquest personatge i especialment en un enfrontament personal entre ell i jo. Està clar que la nostra relació no és bona, no ho negarem, però per part meva el tema s'ha d'acabar aqui. I no ho dic perquè ell o gent del seu entorn estiguin al corrent del que escrivim en aquest blog i també contestin, que m'és absolutament igual, sino perqué és un tema del que començo a estar fart i del que s'estàn fent intepretacions entre els companys de professió que van molt equivocades.
Això no és un blog per rajar d'altres companys, com he sentit aquests dies per la sala de premsa. Això és un blog per rajar del que es vulgui i de qui es vulgui, ja sigui de jugadors, directius, de Laporta, del departament de comunicació i també de periodistes. Però no rajem perquè ens creiem millors o pitjors que ningú, sino per criticar les coses que no ens sembla que estàn bé, amb més o menys dosis d'humor. Per tant que ningú pensi que aqui es raja dels companys de la professió per passar-ho bé i prou.
Si jo en el seu dia vaig rajar del tal Ginés va ser arrel d'una discussió que vem tenir tots dos al Camp Nou per la famosa roda de premsa de Rijkaard abans de viatjar a Londres. Si que sé com funciona una agència, en resposta a un dels textes anónims que hi han per aqui, però només demanavèm avisar a les webs que no publiquessin res aquella tarda, no als diaris del dia seguent. I el que més em va indignar no va ser el fet de publicar el Rijkaard, sino les formes a l'hora de justificar-ho i defensarse.
Dit això, amic Ginés, pots estar tranquil que no tornaré a parlar de tu mai més. Això si, no pensis que totes les rajades que han aparegut en aquest blog sobre la teva persona han estat cosa meva. Jo he rajat de tu dos cops, sempre firmant com futur alcalde de Laxe, per tant totes les altres -que no han estat poques-, incloses les que fan referència a la teva vida privada o algun article teu aqui penjat, han estat obra d'altres persones. No sóc l'unic a qui li caus malament, he pogut comprobar que hi ha molta gent que et té moltes ganes. Apa, com diria Gaspart, tema zanjat i punto.

CIUTAT BADIA
Els nostres amics de Ciutat Badia han donat una nova exhibició la setmana del Madrid-Barça. A 48 hores parla ni més ni menys que Sylvinho, i el dia abans del partit Carles Puyol, amb el seu discurs carregat de tòpics i desert de titulars. De jugadors com Eto'o o Ronaldinho, als que tothom vol sentir en una setmana com aquesta, no hem tingut noticies. Potser si arribem a la final de la Champions per questió de rotació li toca fer la prèvia a Rodri...

SWEET HOME PERALADA

Després de la meva traumàtica experiència a San Sebastià, on vaig descubrir que hi ha vida lluny de la nit i l'alcohol, a Lisboa vaig recaure de les pitjors de les maneres. Vem acabar al Maremàgnum de la capital portuguesa, en locals lamentables on a Barcelona ens faria vergonya entrar. Però el pitjor de la nit va ser la sessió de karaoke en la que vaig demostrar que qualsevol ridícul sempre es pot superar, amb una interpretació nefasta d'Alejandro Sanz. La cocacoles i Picasso van estar millor emulant a les Ketchup i el seu mitic Asereje...

2 comentaris:

Comando Peralada ha dit...

qui és picasso?

Anònim ha dit...

és la jefa