dijous, de març 16, 2006

ODIO ELS PUTOS DIVENDRES... I ELS DENTISTES Pel futur alcalde de Laxe

Dit això al títol no afegiré res més, simplement destacar que la meva experiència avui amb el dentista ha estat bastant més positiva del que esperava. Suposo que anava tan disposat a patir que he sortit satisfet del poc mal que m'ha fet.
Però avui no parlaré dels dentistes, tot i ser un dels gremis que més repulssió em provoquen, superats només per els taxistes i els tunos, els fills de puta més grans que hi ha al planeta.
Avui vull parlar de macrobotellones. A qui collons l'importa si els xavalets de tota Catalunya o de tota Espanya es piquen entre si per veure quina ciutat concentra més nens amb la seva ampolleta i el seu coma etílic? Els politics aquests que fan ordenançes de civisme no entenen que quanta més polèmica hi hagi amb això del macrobotellon més publicitat li donaràn i més gent s'hi apuntarà?
Suposo que al marge del que puguin embrutar els nens amb el seu botellón el que volen evitar els polítics és molestar els veins afectats per las zones habituals de botellón. Em sembla perfecte. Però que arreglin moltres altres coses que molesten, es fan cada dia i ningú diu res, com els putos cotxes en doble fila.
Per tant, des d'aqui faig una crida a tots els membres del Komando i a tots els nostres lectors fidels a fer el nostre macrobotellon particular. Els que viatgem a Donostia tranquils, que ja m'he informat, és a la plaza de Zuloaga, ho he buscat per Internet. I a la resta us animo a fer el macrobotellón a les portes de Ciutat Badia. és a dir, a les oficines del Barça. Vosaltres mateixos.

CIUTAT BADIA

L'amic Balducci comença a erigir-se en el protagonista del nostre 'culebrón' particular. Si fa unes setmanes ens sorprenia a tots amb una pregunta teledirigida a una roda de premsa, aquesta setmana Balducci ha viatjat a Milà com a responsable dels temes de premsa del president. Mare meva! No vull saber el que pot haver passat. Espero que la bruixa, ja que aquesta setmana no ha escrit, aparegui com a mínim per fer unes linees sobre la tasca de Balducci a Milà.

SWEET HOME PERALADA

Amic Cansalader, els teus amics com ho van fer per no colar les estelades al Sadar? Si em dius un altre camp m'ho crec, però les grades de Pamplona estaven plenes d'ikurriñas, d'estelades i de banderes d'aquelles de Euskoal Presoak! S'ha de fer molt malament per no entrar una estelada en aquell camp! Per el que he llegit dedueixo que la poli només va controlar la porta d'accès dels seguidors del Barça, però em sembla mentida que no puguessin colar les banderes.