divendres, de març 03, 2006

ODIO ELS PUTOS DIVENDRES Pel futur alcalde de Laxe

I avui els odio més que mai. Lamentable la ressaca que m'acompanya al llarg del dia, possiblement deguda als multiples xupitos que vaig barrejar ahir i a aquell ultim whisky amb llimona que vaig demanar al Sutton gairebé quan tancaven i que em va perjudicar moltissim. Per això em sembla que avui seré més breu que mai, ja que les poques neurones que em quedaven estan encara desactivades per culpa de la beguda.
No tinc ganes ni de rajar. Tot el contrari, us vull donar les gràcies a tots els membres del Komando Peralada per haver vingut a la festa d'ahir, al bisbe per excusarse (sé que treure'l de Sabadell un dijous no és fàcil) i als lectors habituals d'aquest blog com la cocacoles, el gus o la jefa Picasso, entre d'altres, així com a tota la gent que va venir. M'ho vaig passar de puta mare i tot i que jo mai he estat partidari de celebrar els meus aniversaris , va ser l'excusa perfecte per tornar a reunir a mitja professió un dijous, com feia temps que no passava. Haurem de montar festes més sovint. Ja trobarem motius.
Per cert, els membres del Komando que em veu fer un regal que no explicaré en pùblic, que sapigueu que estat mig matí treient el puto celofan de color taronja. Molt xulo el regal, amb això segur que guanyo, i sobretot amb les pilotes, tenen pinta de botar com deu mana...

CIUTAT BADIA

Aquesta setmana la comunitat de Ciutat Badia ens ha informat del nomenament d'Eduard Pujol com a nou director de Barça TV. Per una banda, destacar que fins i tot en això algú ens van voler enganyar, ja que van assegurar que el director no sortiria de Ciutat Badia i arribaria de fora. Never, never, never, que diria aquell que ja no hi és. I d'una altre celebro que per primer cop desde la seva creació Barça TV tingui un director que sigui culé, perquè Chus Carrillo va plorar a Leverkusen i Gemma Larrègola encara no sap el que és una pilota. Esperem que el canal vagi a millor i deixem de veure a totes hores a Masip cuinant i a Van Bommel amb un tros de rentadora estil anunci de Calgonit.

SWEET HOME PERALADA
Que us ha fet Alejandro? Esteu obsessionats. A Londres cada directiu va portar un exèrcit de familiars, amics i enxufats diversos, però ningú diu res. I Alejandro va convidat a La Romareda per el president del Saragossa, que pot convidar a qui vulgui, i viatja amb els seus amics, i és un drama nacional. Com quan apareix al Camp Nou per seguir la roda de premsa de jugadors amics seus que tenen un problema. Ara els jugadors us han de consultar de qui poden ser amics i de qui no?