dilluns, de març 20, 2006

NO EXAGEREM LES COSES... pel petit bisbe arlequinat i més home que ningú!

Sí, amics, he de reconèixer que vaig tenir una desagradable experiència homosexual a Bataplan, a Donosti. Però tot té una explicació. Simplement intentava ser amable amb una persona famosa, molt famosa a Euskadi (com vaig contrastar al preguntar per ell i veure que tothom el coneixia); i ell va malinterpretar les meves intencions. Va fer un intent de petó que jo vaig evitar en el moment que la taja i la situació em van fer adonar que el xavalet es pensava que jo era dels seus. Almenys sé que no sóc gai, perquè no em va molar gens. Tranquil·les dones del món, podreu seguir gaudint i disfrutant de mi!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

petit, arlequinat i bisbe nomès pot ser l'amic de Saviola i Alejandrito el demòcrata, no?